Hoe beheer ik de automatische incasso?
Met een aanschaf van een product bij MijnHostingPartner.nl wordt automatisch de optie tot automatische incasso aangezet. Zo heb je geen zorgen over dat je pakket opgeschort wordt en dat je domein komt te verlopen.
Wanneer een factuur wordt aangemaakt onder je account dan wordt gelijk hiermee de automatische incasso erin gezet. Vervolgens kan het nog 2 dagen duren voordat dit daadwerkelijk afgeschreven wordt van je rekening.
Wij sturen je diverse mails om je hiervan op de hoogte te stellen. Wanneer je een product of domein dus niet wilt verlengen dan dien je hier dus tijdig de verlenging voor uit te zetten!
Wanneer je niet van de automatische incasso gebruik wilt maken dan is dit uit te zetten op de volgende wijze:
Als je liever niet gebruik maakt van deze functie voor automatische incasso of je wilt dit beheren dan kan je de volgende stappen uitvoeren.
of in op het klantenpanel met je email adres en wachtwoord, dit zijn gegevens die je hebt opgegeven tijdens het registreren bij ons.
Ga hierna naar het tabblad instellingen
Indien je het rekeningnummer wilt wijzigen waar de automatische incasso van afgeschreven dient te worden, dan kan je dit vooralsnog aangeven via een ticket richting de administratie. Dit wordt dan omgezet.
Mocht je nog vragen hebben over een incasso dan kan je het beste even een ticket aanmaken richting de administratie. Dan kan dit verder voor je nagekeken worden. Een ticket maak je aan in het klantenpanel.